fortfarande alicia!

gårdagen var helt okej=) hade jättetrevligt, även om det var mitt hem som offrades.. nej men det var väl helt okej, var lite grisigt att städa men jag lever!
Blir dock väldigt besviken på de som jag tillåter komma, och som tack för det tar dom cider och sprit! mamma sa precis att hon saknade en sjua sprit, säker någon finsprit =/ finns inget jag kan göra men nu vet jag vilka som inte kommer nästa gång!
sov i kanske 3,5 timmar innan jag började jobba, 07.30-15,10 ungefär, sedan hem direkt för att städa!
tänkte vila lite, men somnade innan maten, som förövrigt var supergott, flamberad oxfilé med wokgrönsaker och pommes!
Ikväll är det kåffein som gäller, och det kommer troligen inte bli fart eller tempo i min kväll.
natten innehåll för lite sovtimmar! men är förvånad att jag inte ens var trött på jobbet (?)
I morgon ska jag på Ki och hjälpa till litegrann inför modevisningen, får se vad jag ska göra!
Lov nu iallfall vilket känns helt underbart, ska spenderas endast med de bästa=) ska jobba, shoppa kanske till haparanda!! blir underbart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0