Baby come here and sit down, let's talk

Gick och lade mig -som alltid- försent för att få min skönhetssömn!
Väckaren ringde kvart över 9 för att slippa stressen, men jag läste norran i en evighet så jag var tvungen att stressa =/ cyklade till stan på typ 5 min, mjölksyra kan jag lova!!
Satte mig på bussen och andades ut, lyssnade lite chris, rihanna, alicia osv. Börjar bli less, måste ha något nytt=)
när vi hade kommit till havsbadet ringde jag emma, hennes väckare hade inte ringt så hon hade ungefär 20 min på sig att ta sig till busstationen, hon hann, men jag var lite smått nervös!
Vi kom fram till destination Luleå busstation ca 12.50. Började på max där emma skulle äta, hon hade inte hunnit äta. där träffade vi förövrig EmmaSehl och Julia, helt överaskande=)
Tillslut började shoppingen, började på hm och fortsatte hela staden! helt underbart, har ungefär 2 kr på mitt konto just nu... men är ; en klänning, ett par leggings, sockar, två par skor, ett par jeans och en väska rikare=) känns bra i hela kroppen! utom fötterna förståss som inte är mycket levande för tillfället!
Vid halv 5 satte vi oss på ett mysigt kafé, åt en smörgås! satt och pratade! en full kines kom och raggade lite, inte mumsigt, 30+!
Visningen började 7, pågick till halv 10! jag tycker att det var hur bra som helst, tomas edlund, frisören var hur rolig som helst. var jättebra att lyssna på. NU ska vi pippa lånstrump! haha=)
Kom hem för ca en timma sedan! åt en mandarin, kurrar lite i magen! har borstat tänderna så det stuntar vi i=)
ska lägga mig i tid, fast det är nog redan försent!

sammanfattat; en underbar dag! supertack till emma som förgyllde den=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0