29 oktober (egentligen 30:onde)

alltid när jag inte kommer på någon bra rubrik så använder jag dagens datum, helt klok människa jag är!
egentligen är det för sent för att jag ska i överhuvudtaget leva men jag lever=)
har varit fullt upp idag!
Vaknade kvart över nio av att Jimmie kände för att skrika i hallen! gick upp vid 10 och klädde mig och slog på The voice på högsta volym! tog bussen till atorp och gick till mamma!
träffade jessica på stan klockan 2, blev dock lite sen. fikade och gick en stund på stan innan körkortsteorin. Direkt efter hoppade jag på cykel och cyklade till aurum för att jobba - i receptionen. jag är faktiskt jätteduktig om jag får skryta=)=)=) lärde mig stängning och vakten var typ fräsch=)

luleå i morgon --> shopping + visning!!
Emma E är dagens hjälte/ängel/bästa =)PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0