12 oktober 08.41

Jag sitter på skolan i min ensamhet. har snart engelska b med älvan! vart är emma?
jag kommer troligen bli ensam och det är inget jag ser framemot. engelska med en främmande klass i 3 timmar?
helvete, kom precis på att jag glömde min mandarin hemma =(
Igår såg jag hockeyn och färgade håret på emelie! gick och la mig tidigt! lyckades med det!
I kväll väntar piteå med familjen, kan bli mysigt kan bli flopp jag hoppas på det första.
har bild och form sedan på eftermiddagen, tror vi ska börja med tema skrot, vi ska bygga en krona, av ungefär skrot men också pärlor!
Känner mig varm för jag orkade inte ta av mig jackan och nu håller jag tummarna för att emma ska beträda klassrummet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0