you know

fredag!
Skolan gick fort, först engelska sedan bild&form. där skulle vi göra med lera ett huvud, var rätt svårt &rolig, så tiden gick fort, och det blev faktiskt ganska bra=) lämnade även in bilduppgiften så nu har vi inget kvar=)

direkt efter skolan gick jag på stan! träffade emma rebecca och elin i en provhytt på H&M! vi gick på stan lite hullerombuller.

Jag var bland annat på banken eftersom jag fick höra igår att man skulle ha betalat stugan för en månad sedan :O!! jeeesus vad panik jag hade. gick ut från lektionen på engelskan och ringde! samtalet varade i 11 minuter och det ända jag tänkte var på mina pengar på mobilen! löste det iallafall så vi fick behålla stugan=)!
gick på cubus för att köpa en tröja jag hängt av, men när jag kom var den borta =(=( och det var den sista, allra sista! försäljaren fick dåligt samvete och letade överallt, sedan visade jag henne en likadan i vit(min var svart) och då var hon jättesnäll och sa att de hade fått in en ny nästan likadan idag, som de precis hade packat upp. den vara bara lite tunnare än den andra, men vad tusan tänkte jag. jag har en supervarm jacka! så hon gick på lagret och hämtade den och det slutade medatt den låg i en kasse med en liten parfymprov när jag gick därifrån!
Servicen var jättebra, hon bad om ursäkt för dom hade råkat slarvat bort den och sa att det var iallafall tur att det löste sig med den nya=)
gick därefter till ica,köpte pepparkaksdeg coh emma köpte mat och godis!
emma stjussade mig på min cykel till rebban eftersom hennes hade punka, kände mig lat , men jag hade ingen ork.
åt världens godaste kycklingsallad från Kanel!
Ánnars så har vi i kväll bakat pepparkakor, spelat spel, pratat, sett film! somnade dock på filmen, men lika glad är jag ändå=)
nu ska jag sova, är trött och välförtjänt sovmorgon i morgon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0