you know I don't like to be alone

just hemkommen från jobbet!
stängde alldeles själv idag, bara jag! och det gick bra=)
började jobba klockan 18 och hela kvällen har varit lugn, fast alltid något att göra!
Idag vaknade jag 10.20 när väckaren ringde! låg kvar i sängen en halvtimma innan jag gick upp! läste tidningen och smsade agnes!
gick ut och gick med agnes vid 1, gick till stan, pratade med jessica om hemavan, sedan skulle vi gå broarna, men slutade med att när vi gått till nordanå vände vi om och gick till Oskar, agnes kompis och stannade där till strax före 16, fick stjuss hem av johanna! såg 1,5-2 perioder av hockeyn, som slutade 3-3, skellefteå var värda 3 poäng, men höll på bli utan! Renberg kvitterade när det var 11 sekunder kvar, jag skrek av lycka och fick ont i halsen!
åt grillat till middag, vilket är ovanligt för den här årstiden, men det var gott=)
I morgon ska jag vakna kvart i 10, äta och sova lite till! har träning mellan 12-13.30, sedan ska jag på skyltsöndag med rebecca efter det ska jag och emelie göra oss i ordning för branschkvällen och förfesta på kriti! även äta middag där! sedan ska vi till kalle och fortsätta och sedan på station 8 / johanna i parken!
KOMMER BLI SKITKUL! ända jobbiga är att jag är ledig varje måndag utom den efter i morgon och veckan därpå =/ kommer nog bli jobbigt att stiga upp tidigt!
nu ska jag borsta tänderna och göra mig redo för sängen!
söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0