when will you believe that?

godkväll! egentligen godmorgon för min del, har sovit i nästan 1,5 timmar och vaknade precis! känner mig olevande, eller jag börjar komma igång!
Min tanke igår: "det ska bli jätteskönt att sova ut, det var länge sedan sist"
I morse 10 i 8 ringer min mobil, Maha vill att jag ska jobba, och vad gör jag? ställer upp!
jag vaar inte pigg, träningvärk i armar, rygg, rumpa, insida lår, liite i magen, behöver jag fortsätta?
städade en våning, då sa min kropp stopp!
cyklade hem, städade!
aaj nu tappade jag bort mig, emma ringde för en liten pratstund och receptet på tacopaj, min specialare=)
jag cyklade iallfall hem, städade litegrann, skulle leta efter strumpbyxorna jag hade påklassfesten. kom inte ihåg vart jag hade tagit av mig dom, så jag hade haft borta de i två veckor innan jag tillslut hittade de intryckta i min skrivbordslåda! hahaha!
tänkte inget mer utan la mig på sängen med min varma filt, ställde väckaren så jag ska kunna sova ikväll och drömde mig bort! kommer dock bara ihåg några bitar ur min dröm, inget intressant!
nu tänkte jag läsa det jag har skrivit i hantverksorienteringen, skriva det på datorn i PP och ta det lugnt heeeela kvällen!! inget anstängande, förhoppningsvis.
om det finns något ledigt rum ska jag sova på hotellet, börjar 5 i morgon! jobbar till 12 då jag ska med bussen till skolan! nu är tiden inne för att tvinga mig själv från soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0