what you see's not what you get

förlust idag, 2-4 mot färjestad känns bittert! ännu mer när de ledde med 2-0!
ajja, dagen har varit upp pch ned! steg upp kvart över 10,duschade, klädde mig osv! jag och emma tog bussen till stan och gick på bibblan, inte en enda faktabok om fotografer, allt var om fotografier, ungefär "årets bild" =/
gick in på newens, han hade varit fotograf i 30 år och aldrig hört talas om gesäll/mästarbrev i yrket! skulle gå in på körskolan och boka körlektioner, men stannade och provade en fas en gång! gick bättre än förväntat!
cyklade hem, ringde 4 fotografer som heller aldrig hört talas om det! ringde ann-sofie, som sa att jag var tvungen att byta, käääänndes jävligt jobbigt! hade skrivit nästan en halv dataskriven A4, bara att radera.... ringde tusen olika grejer, ingen hade mästarbrev, bilmekaniker, bagare, konditor, hudterapeft, gravör och så vidare! slutade med napp från en florist, och där hade jag min intervju, hittar dock ingen fakta alls, men jag ska intervjua henne i morgon på morgonen, skönt med sovmorgon=)
tänkte leta lite mer fakta nu,om jag hittar förståss! efter det ska jag duscha, har inte gjort det efter träningen, som jag förövrig glömt att nämna! hade taekwando träning idag, 1 timma, inte så jättejobbigt, men det förtjänar vi efter förraveckans pass! Lite sparkar, och mycket stretching!
har varit och övningskört, backat runt hörn och startat i uppförsbacke, nu saknas bara fickparkering! jag gruvar mig.
jag håller tummarna att det ska gå bra i morgon! jag faxade frågorna så hon fick tid att förbereda sig innan!
kurrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0