WE! got to live out our dreams

fredag igen! känns skönt, men är jäkligt trött i detta tillfälle!
har heldag till 4 idag vilket kändes sådär =/
ikväll är det rebecca och elin som gäller! jag tror elin pratade om fika! vi får se vad annars vi hittar på=)
i morgon jobbar jag hela kvällen, på dagen kanske emmac kommer så hittar vi på något!
söndag består av träning som kommer att bestå av friskis & svettis + fotboll efteråt! ska bli roligt, men det är jobbigt!
jag väntar på att emma ska stiga in i klassrummet och bryta min ensamhet, och jag antar att hon kommer med bussen nu=)


ALICIA KEYS - unbreakable

jag kom bara på att tänka på sommaren och även fast vädret var dåligt hann jag med jäkligt mycket, det är helt underbart, turkiet, stadsfesten, pdol, göteborg, jobba i umeå, midsommar!! jag saknar det!


peeeace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0