tjjjja

jag har ont i magen och nu är det tjafs. alla mot ann-sofie! eller nästan

i går var jag först och intervjuade en tjej på buketten, camilla! gick bra tycker jag!
jag skulle ta bussen till skolan, men jag såg bara aatt det stod "Solbacken" på bussen och tycktes läsa industriområde efteråt, just när den skulle åka iväg såg jag på sidan att det stod 6A, fffaan! jag höll på frysa ihjäl, så jag och carro satte oss i vintergatan för att värma oss!
   väl på skolan gick det ganskabra, hittar dock inte mycket historia om florister. skrev hela intervjun iallfall, så nu saknas det lite text på varje kapitel!
nu ska vi iallfall se en film om hantverkare eller något, ida sa att den var JÄTTE intressant! hon var ironisk,...
den är i 2 timmar och jag kommer troligen att somna! men det ska nog gå bra ändå!
träning ikväll, över hhhhhela hockeyyn, bajjjs!
3 poäng räknar jag med! verkligen

filmen börjar alldeles snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0