söndag!

igår var jag duktig, skrev klart halva engelska hemuppgiften, tog nästan lång tid men den blev klar! Var i Lisettes lägenhet och hjälpte till, byggde ihop några lampor, bord och så vidare!
började jobba klockan fem och hann äta lite mat hemma innan!
var mycket personal och ännu mer gäster! gick jättebra att servera och inget gick fel=) gjorde nattstängningen vid 1 och det var den fräscha securitas igen, eller så överdrivet fräsch var det nog inte. gick och la mig vid 2 med sandra och per! sandra låg och fnittrade till tre (säkerligen) & det var hur varmt som helst!  vaknade flera gånger innan sandras väckare ringde, gick upp kvart över sex och satte igång med frukosten, sandra kom kanske 10 min efter mig, så jag satte äggen på spisen, slog på ugnen och började ta fram frukosten, gick bra och var färdig i tid! Gjorde sedan resten av öppningen som gick galant!
Var inte så pigg efter bara några timmars sömn! det sög verkligen musten ur en att först jobba 9 timmar, sova några få timmar sedan jobba igen! Gick hem vid 11 och sov lite innan jag började göra engelskauppgift nr2. jag ska skriva en arikel, men jag kommer inte på vad jag ska skriva om så jag har suttit och stirrat på ett tomt worddokument tillräckligt länge nu. ett bra ämne att skiva om?
börjar iallafall jobba nu halv 4 till 7, sedan ska jag till pappa och sova, kommer förmodligen somna direkt i soffan som vanligt=)
NU måste jag ialllafall göra klart engelskan, eller iallfall börja, sista inlämningsdag i morgon 21.00!!
önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0