smaka på andra bullar!

jag bakar bullar! ska snart rulla ut de men under väntan så skriver jag en trudelutt!
jag har haft prov hela dagen idag!  helform och volymblås. ska göra om volymblåsen, även fast jag var nöjd med den var nog inte annsofie det. fick godkänt men ska prova igen! klippningen gick bättre iallfall.
har gjort en uppsättning på mammas jobb idag, lockade, touperade och massor med spray,  jag blev nöjd och modellen blev nöjd:)
var en liten stund på mötet med zoo tour innan jag gick till e4an för att se alla frisyrer och uppsättningar!
och nu såhär efteråt bakar jag bullar, jag har faktiskt ingen aning om vart jag fick idén ifrån!
I morgon är det halvdag på skolan. sedan ska jag sarah och emmae baka lussebullar här!
kommer nog att gå bra=) köpte en tshirt idag, den var fin=)

har sett en tröja på cubus hemsida för ett tag sedan jag vill ha
image92
bilden är inte speciellt bra, men ungefärligt

bullarna är redo, jag med!
image102


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag jobbar på Cubus... Hej Denise! =)

2007-11-23 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0