samma vanliga visa

går upp för bron, tar fram nycklarna ur högra jackfickan, ta fel nyckel, tappa nyckel, tacka gud för att den inte åkte ner under bron.
idag var det inte samma vanliga visa, denna gång tappade jag nycklara under bron, lite halvmysigt att krypa där och försöka att inte smutsa ner mig! =/
iallafall! jag har varit ute och promenerat, gick förbi emmsan som är hemkommen=)
var och åt på hotellet med kevin och sedan hem för att se hockeyn. fick även den största dissen någonsin, så kul att sitta hemma själv hela kvällen. jag är besviken på dig!! såg när aik förlorade mot brynäs =/ illlaaa
en tväris förbi lisettes lägenhet för att sedan åka till jobbet och stänga+duka! gick bra=)
ska till haparanda i morgon så dags att sova=) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0