perhaps if I was

hej världen det är en underbar dag idag=)
Har sedan klockan halv 12 fått helg! och veckan har precis börjat!! Ledig från skolan måndag, en lektion tisdag,två i går och en idag!
jag åkte med kvart i 12 bussen till stan, köpte en banan och cyklade hem! piggare än igår men ändå trött! i morgon, då jäklarns ska jag sova till minst halv 10!
Sitter just nu och ritar, i stället för bild & form lektionen i morgon har  vi en uppgift att rita: ett/en ansikte,mun,öra,öga osv!
Jag har valt att rita en äldre man i profil som jag påbörjat. Jag ritar dock av en bild som var tillåtet!
Har kommit halvvägs, tror jag. Bild är inte min starka sida, men det är rätt mysigt=)
Ikväll är det avslutning med laget. Bastu/Bad/Mat är vad som väntar uppe i höghuset. Innan dess har jag tänkt att jag ska dammsuga mitt rum + trappen och förhoppningsvis bli klar med "målningen". jag kan inte riktigt kalla den för det!
Piteå i morgon för att hälsa på min kära pitiska klasskamrat, EmmaC. Funderar på vilken buss jag ska ta dit, antingen halv 11 eller 25 över 12. får ringa henne!
där ska vi iallfall gå på staden en trudilutt och kanske spela lazerdome, vet dock ej hur det stavas. Ska sova hos emma och hem på lördag innan jag börjar jobba!
vilken helg att se framemot=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0