mumma!

vaknade kvart över 8, ville allt annat än att stiga upp och jag brukar inte vara morgontrött!
Gjorde mig i ordning och cyklade till jobbet, var i städet till 12 innan jag cyklade förbi anderstorp och hämtade mitt busskort hos emelie och sedan till bussen!
hade en lektion som gick fort som attan, eller satt och pratade men fick faktiskt saker gjorda!
Efter skolan gick jag litegrann på stan, köpte en cardigan till kevin som fyller år på torsdag och en ansiktshudkräm eftersomatt min är slut!
cyklade hem och har lagt in en massa låtar på min mp3 och sorterat bilder så et är ordning nu=)
denna kväll har jag spenderat med emma c och elin w från klassen! vi var ute och gick, gjorde fruktsallad och såg lite av desperate, överningskörde hem som gick bra=) utom i slutet när jag skulle köra in i garaget, hahaha!! gick inte så jättebra, så per tog över!
NU ska jag sova! behöver sömn och en tidig kväll=)

dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0