Just a little different from all the rest

dagen har varit lagom lång!
vaknade kvart i tio av att nicklas ringde och väckte mig, åt lite frukost och gick och sov lite till! började vibrera och jag förstod ingenting, innan jag insåg att det ringde och jag inte glömt telefonen på jobbet!
träningen började 12, var varmt jobbigt och roligt!
jag har redan träningsvärk efter armhävningarna, det är bara att bita ihop!
somnade på soffan framför tvn direkt efter träningen och vaknade av zlatan. det var lisette " vi kommer om 5 min, är du klar?" aaaah nej, sprang ner, duschade, klädde mig, jalla jalla!!
tog kanske MAX 10 min!
till pappa, lagade mat med jimmie, tacos på menyn! han tyckte nog att maten skulle flyga så han rörde om med högsta fart i stekpannan! sötunge=)
somnade som vanligt på soffan!! missade lite av hockeyn för det! haha som man bäddar får man ligga!
pappa stjussade hem jag pillan och lisette! därefter begav jag mig till nicklas och såg en bit av en film med sarah och honom.
avslutade kvällen på hotellet med sandra, hon var uttråkade så jag lös upp hennes kväll=) hoppas jag iallfall! haha
nu ska jag sova och tänkte vara flitig i morgon! dvs städa och kanske göra frisörhistoria, om jag orkar -förhoppningsvis litegrann=)
söta drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0