jesus!!

vaknade halv 9 och åkte med pappa till stan, gick och lade mig direkt jag kom till mamma! hade ställt väckaren på kvart över 10 men sov en timma länge!

det var tid att anta utmaningen och görklart uppgift nr2 på engelskan, suck!

Har översatt och skrivit klart den, var betydligt roligare än den första uppgiften!

Nu sitter jag och gruvar mig på Hantverksorienteringen, vet inte vad jag ska göra och jag orkar inte läsa igenom alla 60 A4 sidorna som jag fick ett häfte om!herregud

är iallafall piggare än igår, funderar på sova litegrann innan hockey men känner att jag måste ha gjort mer är 10 rader på 3 timmar. för vi skulle jobba hemma förra tisdagen, ska iallfall skriva minst ett A4 innan jag ger upp!

somsagt hockeyn ikväll, vinst mot linköping betyder en tredjeplats och en förlust betyder sjundeplats!!


jag är frusen av mig, fryser alltid och det blir inte bättre av att det är minusgrader ute, eller kanske inte just nu men! hatar redan snön och är orolig om jag kommer både fysiskt och psykiskt klara av vintern ! AJ lät ovanligt seriös där och den fysiska biten ska nog inte vara något problem med, den andra kanske sviker. ajja dags att fortsätta =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0