hey there!

väckaren ringde tjugo över sju, bilen gick åtta.
sov nästan hela vägen till haparanda, vilket motsvarar cirka 3 timmar!
Själv köpte jag ljus, ljus, julpaketinslagspapper och en vas till lisette, som hon dock vet att hon kommer att få.
Lisette köpte därimot tusentalsgrejer, eller iallfall för tusentalskronor!
Vi tog paus efter halva dagen genomatt äta en välsmakande lunch bestående av räksallad! sallad, tomat, lök och räkor ungefär!
kom hem vid sju. lite äldre, lite ondare i rumpan, lite närmare döden! okej inte överdriva! helt okej utflykt faktiskt!
Ikväll har jag sett rått-filmen (vet inte hur det stavas, lika bra att inte försöka) med emelie jocke och rebbaan! mysigt, hade tänt mina ljus så jag var nöjd! det är så otroligt mysssssigt=)
nu tänkte jag göra en tidig kväll även om jag anser att det inte är tidigt längre! tänkt vakna vid 10 i morgon så jag är pigg då iallfall!
 drömsött mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0