hemskt mycket hej:)

fullt upp hela helgen, som vanligt!
började i torsdags, fick helg då! Avslutning med laget även fast vi redan har börjat om! Bad /dusch, mat, hockey och en massa prat! helt okej sammanfattningsvis!
Fredag, tog sovmorgon till kvart i 10, steg upp, städade litegrann, satte i en inpackning i håret, packade och pös i väg till piteå!
Där träffade jag en massa från klassen=) Var iallfall med emma ida och fanny, lite med elin & ida också!
Köpte en kjol som var fin=) Vid halv 5 fick vi stjuss till Ida och Lillpite, åkte förbi Ica där och handlade middagen som skulle bestå av tacos!
Lagade tillsammaans en god middag och satt länge kvar vid bordet och pratade efteråt. Eve kom vid 8 eller 9 och vi spelade två spel! vad mysigt. Låg och pratade när vi skulle sova och jag var hur trött som helst, vilket gjorde att jag sa roliga saker enligt de andra!

Emma : - Denise, sover du?
Jag: -Neej!
Emma: -Prata med oss då?
Jag: -Men ni ligger där och viskar (pekar på emma och ida) och ni ligger där och viskar (elin & eve)så jag ligger här och viskar med mitt täcke.

Haha jag insåg aldrig att jag hade sagt något tokigt förrän dom skrattade åt mig =/ haha!

Sov till ljuset väckte oss likamed ungefär halv 10. låg och försökte sova/prata en stund innan vi åt! satt där länge och tittade på musikvideor och var allmänt trötta!
Klädde oss, städade bort och fick stjuss in till stan precis i tid till att biussen kom! somnade ett antal gånger på bussen men tiden gick fort och poff var jag hemma!
Mamma hämtade mig på busstationen och jag hann bara in, lämna sakerna, pack upp och packa nya grejer och cykla till hotellet!
Jobbade mellan 17 och 00! Swedbanks yngre generation var på hotellet på fest! åt och dansade! Var många läckerbitar och många fräcka typer som satte upp sprit på varandras hotellrum! var iallfall en jättetussig som haltade enormt och var tussssig att jag ville bara nypa honom i kinden! En och en annan fräching såg man till=)

Kommer en kille i badbyxoroch en handduk över axeln när jag letar i städskåpet
-Hej, tjaaa, går det bra här eller?(spänner magen) Tur att jag har en handduk som täcker mig.

haha söt!

Jobbade i morse och började kvart i sju. Allt gick bra och tussen kom tillbaka, och även de andra!
hade träning mellan 12 och 13.30 även det gick bra!
nu är det på tiden och träna inför redovisningen , tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0