hejjj!

dagen har varit stressad och fullt upp!
hade frisörteknink på förmiddagspasset. rullade permanent hela passet. och jag menar hela!
var så arg! de två sista hängde ner fast jag nästan drog av håret, och annsofie kunde inte göra det bättre! hon sa att det såg perfekt ut, men jag fick göra om 3 gånger ändå:O "du är lix inne i det nu" gaaah
lämnade in engelskan och tog bussen till stan! cyklade direkt till jobbet med hösgta volym på mp3n!
vaar i städet mellan kvart i 1 och kvar över 6, åt även middag eftersom jag så lätt får mjälthugg!
bytte om innan rebecca hämtade mig!
Träningen började med löpning, vanliga rundan på brännan(sjungande?) jonny sa att vi skulle springa i samlad trupp men det var länge sedan jag tränade "på riktigt" så jag sprang före. hade musik i öronen och missade när de andra ropade att jag inte fick springa själv. De trodde jag skulle bli våldtagen eller dylikt! jag svarade " jag hade mp3n så jag hörde inte" fick i svar då " då skulle du inte heller hört våldtagaren" hahah=) söta minsann!
resten av inomhusträningen gick bra tycker jag! mjölksyra i benen av alla tväravändningar och så! men jag lever=)
övningskörde litegrann och nu ska jag duscha=)
tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0