godkväll!

ja just ja! glömde skriva min dag tidigare!
väckaren ringde i morse kvart över 8, klädde mig och cyklade till jobbet, glashalt ute, ett under att jag inte ramlade!
jobbade mellan 9 och 12 föratt då bege mig till stan och åka bussen till jb. kom till stan 12.16 bussen går12.15
=/ ringde tillpappa som just då var i stan, tuuur! han stjussade mig till skolan och alla barnen var nöjda=)
hade bara bild och form,skulle göra en frisyr på en docka, sätta dit kronan och att den skulle bli fotad!
rullade lockar på malins -förövrigt världens sötaste- barn! hann inte torka, så det blev inte mycket till lockar!
åkte bussen till stan och därefter hem på cykel!
tjollrade på litegrann innan jag fick hämtning av camilla! vi skulle till ica för att träffa elin elin och ylva & inhandla mat till tacos=)
de hade cykel så de cyklade iförväg för att börja med maten när jag och camilla skullegå, vid norran, eller andra sidan vägen var det några som krockade, en jäkla smäll! tur att ingen kom till skada!
maten var god och sällskapet på toppen!
de drack lite cider och sedan pratade vi ännu mera! gick till stan vid 11 och därefter till en lägenhet med martin m.fl! nu ska jag sova, eller rättare sagt somnar jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0