everybody say yeees!

Namn? Denise
Piercingar? räknas i öronen?
Tatueringar? nej tack. 100% garanterat att jag skulle ångra mig!
Längd? 1.69!
Skostorlek? 37
Hårfärg? blooond
Fräknar? några på näsan på sommaren!
Vikt? -
Motto? Fyll dagar med liv, inte livet med dagar!
Kär? nej
Önskar du att du bodde nån annanstans? Helst på ett varmt ställe. Men skellefteå är alltid hemma!
Tänker du på självmord? absolut inte!
Tycker du att du är attraktiv? kan jag inte hålla med om!
Dricker du? det mesta!
Använder du droger? nepp!
Röker du? aldrig provat!
Vilket schampo använder du? just nu sebastian, annars oftast graham webb
Vilken parfym använder du? Ralph hot!
Vad är du rädd för? döden!
Gillar du att tvätta? inte särskilt jobbigt, så mitt svar blir, fungerar!
Gillar du berg-och-dalbana? älskar den!

Senaste...
Filmen du hyrde?
 den var svår! måste nog svara.... råttatouie
Filmen du köpte?  ???
Låten du hörde:  på min mp3 när jag cyklade hem... avril lavigne tror jag!
Låten du laddade ner? kommer inte ihåg det!
Personen du ringde? Emelie eller Rebban
Personen som ringde dig? mamma!
TV-program du såg? Close to home
Person du tänkte på? jag vet inte, ingen särskild

För eller emot...
Långdistansförhållanden? har inte provat, men kärleken övervinner nog det mesta.
Utnyttja någon? emot, definitivt
Självmord? emot, kan tyckas egoistisk, men svårt att leva sig in situationer
Ungdomar som röker? emot
Använda droger? emot, onödigt
Sex före äktenskapet? för
Köra onyktert? emot
Förhållanden? för

Favorit...
Mat? svår fråga, antingen grillat, plättar, kycklingsallad eller tacopaj!
Låt? ALLA jullåtar!=) 
Sak att göra: umgås med dom jag tycker om!
Sport: Fotboll!! men roligare att se hockey!
Dryck: Ramlösa!
Kläder: bekvämligt och fint! oftast det jag väljer kvällen innan!
Film: blir svårt att välja igen! coach carter och crash är bra filmer, kanske inte dock bästa men får bli mitt svar!
Bil: kan inte mycket om bilar, får bli lamburgini diablo
Serie: prison break

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? faktiskt
Gråtit över en flicka? det också!
Ljugit för någon? måste nog erkänna
Varit i slagsmål? inte på riktigt
Blivit arresterad? nej!
Träffat någon från internet IRL? ja!

Antal...
Gånger du vart kär? svår fråga
Gånger ditt hjärta brustit? aldrig, jag lever?
Hjärtan brustet på grund av dig? tror och hoppas inte det!
Killar du kysst? bra fråga!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? det är väl några stycken=)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? tillräckligt många!=)
Ärr du har på kroppen? ja!
Pålägg som gäller: kokt skinka fungerar alltid, annars ost!

Senaste...
Boken du läste? Hon som bar skammen, om inte körkortsteorin räknas!
Personen du fick e-mail av? cdon.com
Personen du fick brev av? skolkatalogen
Personen du fick sms av? Nicke!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? söndags!
Saken du köpte? vindruvor!

Vad har du gjort idag? först skolan, sedan en uppsättning, "möte" på waynes, såg visningen på e4an, såg slutet av fotbollen och bakat bullar!
Var det kul? helt okej!
Brukar du svära mycket? inte mycket! försöker att inte göra det
När stiger du upp på morgonen: väldigt olika! dock senast 10-halv 11
Gillar du att slåss? i luften ja! haha. inte på riktigt
Vad har du på dig? svarta jeans, vit tshirt med tryck vitt ribbat linne!
Vad ska du göra ikväll? ikväll?? kvällen har varit!
Vad är du allergisk mot? nada! elaka människor
Var har du ont? träningsvärk i ryggen!
Använder du hårspray? i luggen!
Kan du stå på händer? ja!
Håkan Hellström eller The Ark? the ark
Gillar du ketchup?  i små mängder!
Är du glad nu? som alltid!
Var du glad igår?  kan du skriva upp!
Vad dansar du till? musik
Stockholm är... ? huvudstaden i sverige
Göteborg är...?  en helt underbar stad
Kan du sjunga? inte fint..
Spaghetti eller makaroner? smakar likadant!
Land du vill besöka? alldeles för många!!! USA, jamaica, nya zeeland, australien, grekland, england, västindien ,kina japan, behöver jag fortsätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0