en egen ängel

god kväll!
har jobbat till ungefär nu och precis i detta nuet sitter jag och borstar tänderna!
kom just på att jag har glömt mobilen på jobbet, vilket kändes ganska jobbigt!! har då ingen väckare i morgon som behövs när  jag har träning.
idag har jag iallfall varit hos mormor med kevin och spelat kort! gick inte så jättebra när jag hela tiden fick dålig kort! var mysigt ändå=)
kort efter det gick jag på en promenix med rebban! gick lite i stan, kringeligrokeliga vägar! rebecca gick in och köpte en mössa för den delen också!
duschade, klädde på mig och begav mig till jobbet.
har gått jättebra och var en lugn kväll, inte så jättemycket folk, men underhållande! ska bli skönt att gå och lägga sig tillslut!
I morgon väntar först träning sedan farsdagsfirandet=) PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0