almost here

I would change the world,
If I had a chance,
 
- - - - - - - - - - - -


Idag har jag fortfarande sipprande energi, men inget jag sprider ut. tar det lugnt och inväntar att mina ögon ska vakna! kroppen är redan på topp även om det kanske inte märks!
Igår hos rebecca blev det inte överväldigt mycket pluggande, mest prat! om det.
jag gjorde iallfall ett handskrivet a4. helt okej, ett a4 närmare slutet och ett a4 närmare att bli klar:)
I dag har jag frisörlektion och sedan ska jag och jobba, eller först ska jag och emma göra klart engelskan, vi ska "rätta" varandras! Kevin fyller föresten också idag!
Har första inomhusträningen idag också, ska ut och löpa innan ock¨så!
nu verkar inte min dator ha samma vilja som mig, den dör och skärmen blir svart.
hoppas att det inte är någon allvarligt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0