9c och balzac

"återträffen" var enligt mig lyckad, kändes inte alls som vi inte hade träffats på sisådär 2,5 år. jag antar att det var jag som babblade som vanligt!
det var iallfall trevligt! vi gick in till stan vid elva (tror jag) kollade nästan aldrig på klockan!
sandra ringde och brandlarmet hade gått på blazac så jag skulle ta tillfälle till akt!
sagt och gjort! sandra höll i min jacka och jag låtsades ha varit inne där tidigare, wips och jag var inne=)
jag hade sjuukt roligt!! träffade jättemycket folk, bland annat från hp3!  dansade en aning också! var jättevarmt för den delen också!
gick när det stängde till max, men där var det stängt så jag stod utanför e4an och pratade med jocke, joel ludde osv ett tag innan mamma ringde och var galen!
kom hem någongång efter 4 helt rykandes, sluddrade och vinglade! hade sagt till mamma en cider och hon var nog inte nöjd! menjag hade huuuuuur roligt som helst om det inte har framgått ännu!!! roligast på längee=)=)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0