20 november

tiden går fort, jag får panik!
det var nyss oktober, vad händer?

Iallfall svenska idag med Humpe, var länge sedan sist och jag är inte ledsen över det!
Kommer inte riktigt ihåg när jag skrev sist!
Jobbade iallfall på söndagkvällen med sandra. Var rätt lugnt men ändå mycket att göra!
I går var jag ledig, var ute och övningslörde, tränade lite på redovisningen, färgade/klippte mig, åkte till pappa!
Hade träning i tältet mellan halv 9 och 10. var ute och spang innnan vi gick in till tältet! Gick bra på träningen men jag krockade med vendelas dopp så jag har svidigt blodsrå på benet =/
såg lite av prison innnan jag gick och la mig
sviiiider som atttan!!!!!! nu börjar jag, kysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0