stadsfesten!

kväll 1 på stadsfesten är över, helt klart godkänd!
Började borta vid gamla barnenshus hos Elin F, åt grillat & dubbla efterrätter MUMS!!
hade inteätit någon sedan frukost för jag hade så jäkla mycket att göra! började smått dricka innan maten för jag var flyförbannad. allt hade börjat kaos för min del och det var lika bra att glömma.
Det började när jag skulle cykla till stan och hämta drickat så hade jag mina flaskor i väskan, varje gång jag guppade med cykeln klirrade det, sen när jag väl hade hämtat det rymdes det inte i väskan, hade 8i väskan och 7 i cykelkorgen under min ljuvliga drottningpaj. skulle lämna allt hos lisette så började gå dit, var omöjligt att cykla med all denna förtäring. då ska det såklart börja regna (????) och allt bli förstört, sedan välte pajen så allt var i halva formen. Stressa hit och stressa dit. lämnade allt och skulle börja cyklamot elin. pajen välte upp och ner i min cykelkorg och for överallt på min jacka och jag höll på svettas ihjäl när jag cyklade och var redan 30 min sen, när jag kom fram lämnade jag pajen ute, var så less på den, stod länge och svor och tyckte synd om mig själv inne hos elin när jag precis märkte att jag hade fått på mina vita kläder, tur att det gick bort! malin lagade pajen och alla blev glada=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0