Min midsommar!

Heeelt toppen!
Började med jobb! 6-12! kvart över 6 var 92 galna tyskar i resturangen och skulle äta frukost, alla var tokiga åt och drack hur mycket som helst, verkade som de aldrig hade sett mat förr!
Cyklade på Obs (coop) och inhandlade grädde och jordgubbar och begav mig till rebbans stuga!
började att bada och ligga och prata på stranden, sedan blev det lite brådis --> hem, duscha, byta om, packa!
Cyklade på jobbet, började 17, 18 skulle tyskarna äta middag, så jag hjälpte Maha i städet en liten stund.
tyskarna åt och jag skyndade mig att plocka på borden eftersom att alla lämnade tallriken. Skulle egentligen sluta 22, men min älskade Sandra lät mig gå halv 9 <3 Åkte tillbaka till stugan, hade kubbturnering, jag och anna vann, krossade alla =) spelade spel, åt jordgubbar och kladdkaka, lekte lite fotboll och badade näck! har ont i halsen idag :( var nog lite för kallt, men det var värt det ;) midsommarminnen! Jag hoppas inga oskyldia stugmänniskor såg oss, för mitt eget bästa :D
Åkte till hotellet vid 2-halv 3, satte på väckaren och såg att jag hade lite batteri, tänkte ringa Sandra och be henne väcka mig, men jaghade inte hennes nummer så jag lät det vara.
Vaknade att Sandra skrek : DENNE NU! 5 över 7 och jag skulle börja 7! drog påmig kläder som låg på golvet, tog tag i alla mina saker, kastade in dom i omklädningsrummet och sprang in i köket, herregud hjärtattack!!!
alla miljarder tyskar skulle var kvar i dag med!
rushen var slut vid 10 över 8 så vi satte oss ner och åt! Ville stanna länge eftersom det är dubbel lön på röddag, så jag var i städet till halv 5, börjar få rutiner nu, var där litegrann i går också! tredje eller fjärde gången! det är kul med lite omväxling! har räknat ut att idag (7-16.30) tjänar jag ca 1300:- :O, inte dåligt med röddag=)=) har druckit massor med te och honung, eller honung med te för att få mindre ont i halsen, så nu är det bättre :) jag brukar inte gilla te, men det var gott:)
nu är jagheeelt slut, men man lever bara en gång :)

vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0