lite söt!

haha sitter och kollar på en film från min ett årsdag!
Nog var jag god och rund! Som vanligt skulle Lisette ta mina leksaker och jag gnällde, ohn bråkade mig mig och grät lite, inte dela med sig.
snygga kläder hade mamsen också,eller inte bara hon. Pia, pilla, linda osv, inga kläder att önska sig!
bäbistjocka lår , svank och världens utåtputande mage, rätt sött!

haha och nu försöker lisette sno mina paket, vilken luring. "jag hjälper henne bara" och öppnar hela! och åt upp min tårta gjorde hon också.
farfar var olik sig och morfar var det länge sedan jag såg på bild/film.
Ganska kul att se film från man var liten, att jag lärde mig cykla utan stödhjul när jag var 4,5 år osv =)
Jag är lik mig, eller själv tycker jag det, och lisette var sötast, hade stora problem med att försöka lyfta allting och tjorva sig fram med hennes cykel runt, runt!

Och även om jag inte vill erkänna så är jag lik mamma, ser man tydligare när hon var yngre, positivt eller negativt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0