Leos lekland

Sitter på Leos lekland i Luleå!
Tog en paus från alla barnen, har sprungit och jagat jimpa i tunnlar, bollhav och hoppborgar, jag förstår inte hur dom orkar, även om han tvingade att bära han uppför ruchkanan i 90 graders uppförsbacke, mjölksyra!!
Har ätit smaskiga kycklingspett och sallad till lunch, blir fika senare.
Undra hur många barn som sover på vägen hem, jag sov på vägen hit och garanterar sömn på vägen hem också!
Jag har försökt ta kort på lillungen, det var nästintill omöjligt, han står aldrig stilla, han är nog rädd för att somna!
Anna kom precis med en glass och allt är underbart, önskar nästan att jag vore liten igen, lite för stor för att vara med i lekarna, tar för lång tid att krypa och försöka vara smidig när det är minimala kryphål! :)

på återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0