jordgubbar..

..är underskattade, hela mitt intag skulle kunna bestå av jordgubbar, det finns inget bättre!!!!
Idag var det lite bättre väder, dock fortfarande inte varmt!
Skulle spela minigolf, men det var stängt :O hur kan någon ens komma på ideén att stänga minigolfbanan mitt på sommaren?! jag kan inte förstå mig på vissa människor i bland faktiskt.
dagen känns hyfsad, har stökat ner lite när jag skulle städa, håller på lyssna igenom gamla skivor, de flesta väcker bra minnen, Ace of base's "lucky love" och Whitney Houston's "When you believe", gamla favoriter ooch hela skivan med klassiska disney låtar, helt underbart:)

Igår såg jag som nämnt Sunes sommar! Alla somnade utom Anna, som i förrgår, hon borde få diplom eller dylikt för att hon håller sig vaken :)
Nu är det Pirates som väntar, jag hoppas den är bra!
tjiiiiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0