JORDGUBBAR OCH regn

Regn idag, jag blir så leeeeeeeeess!! varför kan det inte bli sol?!
Humöret är ändå på topp, känner mig sjukt glaad i hela kroppen, från tårna till hårspetsen!!
Jag och Emma har varit med Jimmie idag, fikade på kajutan, skulle leka i lekparken bredvid, men då blev gud kissnödig tror jag, rejält! Spöregn och vi i sprang i stort sett hem! Såg Tintin och halvsov!
Efter åkte jag och emma och köpte jordisar, dom var nog extra goda idag tror jag!=)

Har jobbat ikväll, var ganska lugnt, några petiga kommunarbetare, annars okej!
spelade lite fotboll, men både Mattsson och Sandra hade dålig kondis (förlåt!) så det blev inte så länge!
Har blivit duktig på bära tallrikar och checkat in repan lite idag också.. verkar inte så jätte svårt!
Livet känns underbart bara att det blir sol! Har tänkt på saker jag ska göra innan sommaren är slut!ex:
- Plocka MASSA jordgubbar i skråmträsk
- Paddla kanot (igen)
- Tälta (helst i en rondell)
- En dag som bara består av jordgubbar på menyn (ska se om jag överlever)
- Turkiet
- FOTBOLL
- Gbg
- GLASS
- Massor med bad
- Vara i Emelies stuga
- Gummibåt i älven
- Parta loss på PDOL
- Leva livet på StadsFESTen
- Hälsa på camilla i piteå
- Vara med mina kära och nära
- Midsommarmysa
- Jobba (pengar)
- Leva livet
- Göra spontan grejer
- Njuta av lov
- Bli brun
 och så vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0