gaalet!

jag har kommit på en sak om mig själv, jag är typ en plugghäst! eller bara allmänt smart! det röstar jag på iallafall, haha!
Fick betygen idag, 11 jävla MVG, jag förstår inte riktigt. jag har inte ens lagt ner tid åt det där.. har jobbat hela läsåret och inte hunnit, men det verkar fungera:)
Samhällsen är jag stoltast över, helt underbart så nöjd jag är! och i idrotten sa hon att jag skulle få VG, men det var nog från 2000m hon ändrade sig! Hon sa att det var 1% chans att jag skulle få MVG, den procenten måste vara stark, men det förgyllde min dag=) =) =)

Jag har varit på stan idag, köpte bikinin på jc som jag länge velat ha, ett grönt bälte och ett halsband, impulsköp! det var ganska sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0