:)

hejhallå! skulle precis cykla till stan och träffa Jonna när det började regna, så jag sket i det! I morse jobbade jag! För övrigt så såg jag Shirley Clamp (?) haha lite överaskande. jag var ute och sprang i dag för den delen också, missar träningen ikväll så jag gjorde ett försök till att vara duktig! Intervaller, kände att detär den sorts konditionen jag bör förbättra.
Är grymt sugen på jordisar.. men det blir nog inte idag heller.
image3
I söndags körde/åkte jag & Emma kanot på älven, mysigt även om jag inte var särskilt bra men jag dög:) var nära på nästan ramla i, och emma som vägrade flytvästen!ajjabajja!!

Jag är så himla glad i dag, senaste månaden har varit ruggigt bra!!! livet går som på räls, det är sommar , jaa allt bara flyter på! känns som att jag går omkring med ett ständigt leende på läpparna. är bara så glaaad, det finns inget annat, nu ska vi göra den här sommaren till bästa som möjligt!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0