18 Juni

Godmorgon!
I går var nästan en händelserik dag. Började med att jobba på morgonen. slutade vid sisådär halv 12. Kom hem  & ringde emma, träffade henne på minigolfbanan och spelade ! jag var ganska bra, utom någon 7:a, en eller två hole-in-one om jag inte minns fel!
Därefter cyklade jag i hög fart hem för att åka till pappa och fira honom , som fyller år idag (grattis), åt lite jordgubbstårta och kyckling/räksallad. spelade lte fotboll med jonas, han hade inte den bästa kondisen, men hans överdoserade långa ben var lite i vägen.
Match på rickvalla klockan 19, förlorade med 0-1 :S lite oturligt.
Efter matchen tog jag det i synnerlighet lugnt, såg Coach Carter med mina halvsystrar, den är guuuld!!!!! har säkert redan sett den 6-7 gånger och den är fortfarande lika bra=)=)=)
Somnade dock där på slutet när texterna kom och stod vad som hände med alla sedan, jag äe dock glad ändå:)

Nu ska jag snart på salongen och träffa emsan, där "stora" förändringar ska ske!
Match ikväll också med u18!

Rihanna - Good Girl Gone Bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0