14 juni

Hejsan! tog en paus i matlagandet, känner mig duktig! Tacopaj på meny idag, hur smarrit som helst :)
dagen har varit rätt lugn. Har varit på kajutan och ätit räkmacka med bror och mormor! dom är mumsiga, verkligen, mycket räkor som ramlar av och som man knappt orkar!
Har städat också. Snart är allt ute i mitt gamla rum, jag förstår inte riktigt hur jag har fått plats med allting, kastat flera sopsäckar!
Har städat nästan hela köket också, hoppas att mammsen blir nöjd..
Sunesommar i kväll, längesedan jag såg den.
Nu kommer snart anna, enrättsmiddag för två ;) romantik på högnivå, eller kanske tvårätters, har kvar kakorna per bakade förra veckan! haha det blir nog toppen:)

Nu ringde klockan, dags att ta ut maten ur ugnen!
SMAskeeeeeens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0