Känn ingen sorg för mig göteborg

Den här veckan är den veckan jag som mest vill vara i Götet, men det är klart att alla hotell och vandrarhem är överbokade när det är Gothia cup. Vi fick iallafall 2 dagar av den underbara veckan, & invigningen. minnen från 05 väcktes och det var så underbart, showen, publiken, stämmningen och Italienarna=)
Gud endå vad gåshud jag får när jag tänker på det. Lillplutten bakom mig som var sötare än socker och alla kort de tog på oss.
Men nog måste jag dock erkänna att vi var populär bland 92or och 93or (????? :O ) Minst 3 lag som raggade. dom är verkligen inte blyg, känner mig som peddo och ingen trodde att vi var 3 år äldre.
Träffade några riktigt härliga människor. skånsktalade blandannat. diskuterade länge om hur sakta dom pratar. haha det är sjukt=)
Även på flygplatsen träffade vi härliga människor. Höll på att skratta ihjäl mig.

2 bröder som vi 10 minuter tidigare hade pratat med kom in lite stressade.
-"om våran syster kommer, säg att ni inte har sett oss" säger den äldre och gömmer sig på stolarna bakom våra.
Tio sekunder kommer en tjej in.
-" Har ni sett 2 killar gått förbi här?"
Rebecca satt i telefon med sin moder och min ringde precis. svarade först på tjejens fråga
-"nej, vi har inte sett några, eller ingen har gått förbi här iallafall." sägerjag och börjar skratta. Mamma som är i telefonen undrar vad jag gör.
-"är du säker?" säger hon och får ett nickande till svar från mig.
Tjejen börjar titta sig omkring och ställer sig tillslut bakom en stolpe och säger
-"om de kommer, säg inte att jag är här"
Jag börjar gapskratta och tjejen tittar på mig. Mamma undrar förståss vad som händer och fick ett kort svar
-" om jag säger det förstår jag hela grejen"
hon förstår ingenting och jag fortsätter skratta i väldigt hög ton.
Tjejen lämnar sitt "gömställe" och tittar över rebecca och såg brodern och börjar skratta. hahahahhaha helt sjuk så roligt det var! haha hur härliga typer som helst:)

igår jobbade jag, först mellan 8-12 och sedan 16-21.
Det sistnämnda passa jobbade jag även med emelie. hade inte träffat henne på länge så det kändes bra=) prataade massor under tiden vi jobbade och åt.
tusan så peppppppad jag är på pdol! det kommer bli helt toppen=) måste komma ihåf att prata med cammen innan om lägenheten, kolla hur många vikommer att bli, ska nog skriva upp det på en lapp så jag inte glömmer.
Ikväll jobbar jag.. med sandra. det var meningen att vi skulle mäta vem som är brunare, men tjafs med hennes pojkvän gjorde att dom inte åkte :S, jag är dock glad för att det inte blir av, är inte brun längre, har flagnat bort:(
Nu ska jag ringa först till elin och sedan dadddiiii:) saknar dem.
jag har inte gjort något alls idag, känns lite skönt men tråkigt att det är blåsigt.
image23image24image25image26image27


Rihanna är min gud! Bland annat, jag bara älskar henne.
Good Girls Gone Bad
Umbrella
PS. im still not over you
Selfish girl
The last time
A girl like me
A million miles away
Crazy little thing called love
Kisses dont lie
(Unfaithful)
och så vidare. blir inte less.
även kelly, frankie och resten som är guddomliga!

fast jag glömde avril, helt underbar!
Who knows
Where is your heart
Don't tell me
Fall to pieces
Addicted
Breakaway
He wasn't
I always get what I want
My happy ending
Nobody's home
Slipped away
jag är besviken på mig själv att jag kkunde glömma! hon är en millimeter bättre än rihanna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0