jobb!

Tänkte jag jobba i hjäl mig, eller?
I lördags jobbade jag 13-01. 12 timmar, sov över på hotellet. Somnade vid 2 och steg upp 7, gjorde en miss och sov sedan till tjugo i 8 när jag insåg att jag började 8! det var skönt att lägga sig i sängen igen vill jag lova!
jobbade i söndags 8-13. tycker så synd om Sandra, jag har smittat henne så nu är jag inte ensam om att hosta så jag får ont i huvudet, hon hade det kämpit =/
igår var jag med jonna jessica och mallan=) tog det lilla lugna!
Somnade vid midnatt och steg upp halv 8. jag var död. två alvedon och lite levande! lämnade Linda efter jag hade plockat in frukosten, orkade inte vara snäll att hjälpa henne lite extra.
Som jag sa till Mattsson "jag orkar inte ens se glad ut". just efter alvedonen kändes det bra och en hostning var jag nere på botten igen. Somnade direkt när jag kom hem på soffan.
Läg ute i solen en stund till att det kom ett moln. då gick jag in och lade mig på soffan igen & sedan kunde jag inte stiga upp.

Jag har börjat städa litegrann,
det mesta känns bra nu. har varit tung i huvudet men efter vilandet har det blivit toppen. känner mig glad=)
JObb i morgon och onsdag återstår sedan är det efterlängtade PDOL!!!!!! here I come, eller rättare sagt here WE come=) ska bli så fruktansvärt kul! fixat klart allt med lägenheten, jag vet inte hur mycket jag ska tacka cammiiillan:)

Ikväll blir det tältning, sist blev det aldrig av. och mina drömmar om att tälta i en rondell har blivit dödade =( vi ringde polisen för att fråga om det var olagligt, och det var det =/ .
ska dammsuga nu innan jag ska packa,
så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0