hey im in the band!

Är så sjukt peppad på fredag!
Jag var med jonna igår på stigs efter tältningen och så jobbade jag på kvällen. och jobbade i morse så jag sovde på hotellet. Det var slut rum så jag sov på en extrasäng med sandra i ett enkelrum, vid midnattsslaget kom per och delade säng med sandris. Hela morgonen har vi peppat på fredag med massa härliga partylåtar, kanske blir fest ikväll, vi får se=) Lilltjompan är så söt!  jag säger : "Vad händer på fredag"
."PITEÅ" säger hon och börjar dansa=) hahaha det kommer bli så sjuuuukt kul, kan knappt vänta=)
Teriyaki Bozy - Tokyo drift , är ett måste till på fredag, och Gnarls Barkley - Grazy, känn peppen, måste bränna en skiva känner jag, eller så överlåter jag det till cammii =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0