hemma, snart borta!

11 juli
Blandade känslor att vara hemma från Turkiet, kom hem i morse vid 10 , första jag gjorde var att köpa jordgubbar. Per och Kevin åt från krysset, jag och mamma ville inte ha!!! Ville stanna längre, men min helt sönderbrända och bortflagnade kropp pallar nog inte mer, svider och blir vit =(
Har packat upp, tvättat och nyss packat ner igen.
Har varit hos pappsseeeen idag. Jimmie var -som alltid- full av energi och världens sötaste. jag somnade ett X antal gånger på soffan och i sängen när vi såg film!
Åt även hos pappa, anna lagade hemmagjord pizza, helt underbart=)
I morgon bär det av till Gbg med Rebban, blandade känslor. ska bli jättteeroligt, verkligen jätte! men samtidigt vill jag att emma ska följa, känns konstigt allt blev tjollerröra!!!! hoppas iallafall att hon kommer på lördag=)
har packat i mängder, vet innerst inne att jag inte kommer behöva allting, men tar med mig det ändå. Jag är som jag är. alltid för mycket packning hur jag än gör, och även om jag tar bort något i sista sekunden.

image14image15image16image17image18
SOLA & BADA MED PIÑA COLADA :D :D :D
image19image20image21image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0