hej!

Första kvällen av pdol var galen!!!
sprang runt hela alltet för att hitta camillas nyckel och hämta jonnas öl i lägenheten.
Väl inne på området började vi med att se the ark, eller "se"! flög mest omkring och blev mosad, skulle och träffa sandra, men det gick inte ringa. har nu i efterhand sett alla sms jag skickade, haha!
träffade henne efter många om och men.  VI gick till ötälten och dansade, bland annat på scenen!!!!!!!!!:O hhherrregud jag hoppas ingen jag känner såg mig.!!
träffade adam och såg lite av mando!
Var tvungen att fara hem mitt i för att camila mådde kiss, klockan var nog vid 3 när vi kom hem, andra camilla var död, hennes mamma var här och städade, jag gick in och klädde av mig, städad.e lite först!
Vid hlvfyra(tror jag) gick jag halvt naken och öppnade porten nere för korre emma och rebbaaan, herregud!!
sov 4 st i sängen, svettades hur mycket som helst!

Idag har vi varit stan, sovit, inte så mycket mer.
Igår fick även emeliesin efterlängtade lillebror<3<3<3<3<3<3<3<3

All hat i världen till den jäveln som snodde all min dricka till ikväll, jag hoppas du/ni får en förjävlig kväll på min bekostnad!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0