18 juli

Hej!
Kom hem i går vid 10-tiden. Rätt trött efter det tidiga flyget.
Vi kom fram till flygplatsen ca 00.10 i går, sov mellan halv 2 och halv 5, checkade in, och satte oss och väntade på planet. Kom fram till Arlanda 07.40 och slumrade till i 30 min innan det var
dags att att gå ombord igen, denna gång mot Skellefteå och Falmark. Landade halv 10, hämtade ut min väska, Rebeccas hade de glömt på Arlanda så de kom senare.
Åkte hem, packade upp, slängde kläder i tvätten och sov i 1,5 timmar.
Åt litegrann innan jag begav mig till Falkträsket. Badade där med Emma, Klara, Olof, Lars och en till!Var faktiskt inte överdrivet kallt, men jag frös om armarna, låg i solen och lyssnade på musik innan vi tog dopp nr 2!
Cyklade hem, åt lite gröt och började med våra övningar & löpning. Fick ont i mager, närlikt kramper eller dylikt ochhalsen är sedan 2 veckor tillbaka inte bättre, ont =( speciellt när jag sväljer så det var jobbigt att springa.
Duschade och träffade emmsan på coop, började regna precis när jag skulle börja cykla så jagblev blöt, köpte jordgubbar och hudkräm, hoppasatt mina flagner någonsin försvinner!!!!!!
Satt och pratade med emma & åt jordisarna! pratade lite med en av dom vi träffade i Gbg, de hade vunnit matchen.

Gick och lade mig vid tolv, halv ett.
Väckarklockan ringde 7.15, gjorde mig i ordning och promenerade till jobbet.
Var rätt lugnt, kändes inte som att det var 90 pers, det flöt på bra.
Slutade vid 12, gick på coop, köpte halstabletter och gick hem.
Nu ska jag snart ut och springa och hoppas att jag överlever! eller åtminstonde min hals! =/

Jobbar ikväll med, börjar 16. Emelie ska också jobba, var länge sedan jag träffade henne nu, så det är på tiden =)
Får skriva senare om göteborg (L) helt underbart =) =)

"Nästa gång ni ska shoppa, kom till Helsingborg, så bjuder jag på en kopp kaffe"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0