you were!

godkväll!
jag har stora bekymmer hur man ändrar och får en finare blogg!, blir bara konstigt och inte som jag vill=/ får nog träna merpå det!
har jobbat idag, var lugnt! typ! har inte känts som det har varit mycket folk alls! stämlade ut kvart över tio, så nu ska jag gå och lägga mig! innan elva kan vi säga! så jag får skynda mig, har inte borstat tänderna oh så vidare!
i morgon är det iallfall skola! först svenska med it 2an sedan "redovisning" i hantverksorienteringen, ska berätta liote kort hur det fungerar att vara florist! så det kommer förhoppningsvis gå bra!
I morgon efter skolan ska jag med bussen till pappa och hämta jimmie från dagis! jag har träning halv 7 så mamma kommer och hämtar mig där strax efter 6!
efter träningen ska jag tillbaka igen och sova hos pappa! läämna jimpan på dagis på onsdagmorgon innan jag åker med bussen till skolan! kommer förhoppningsvis gå utan problem!
jag har insett att jag använder ordet "förhoppningsvis" väldigt ofta. säger det och skriver det! det är trots allt väldigt användbart!
du iallfall ska jag göra mig redo för sängen! tack förmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0