what's the reason that you hold on

kommer inte riktigt ihåg vad jag har skrivit riktigt om min dag så jag vet vad jag ska skriva nu!
iallfall så blevdet varken städning eller sova!
bara allmänt slappt!
övningskörde till stan och köpte linsvätska eftersom mina linser som jag beställt kom med posten! blevglatt överraskad för att jag troddeatt dom skulle komma på mellandagarna! var inte lätt att sätta dit dom, och ännu svårare att ta bort dom! nu svider det lite i ögonen! faktiskt första gången jag använt linser!
hos rebecca vardet iallfall mysig, pratade mycket, åt och var fint!
jag kom hem för en litre stund sedan och tänkte krypa ner i sängen!
I morgon har jag körlektion och så ska jag boka halken! är mest rädd för den men det kommer nog gå bra=)
i morgon skullekjag även kanskeklippa rebecca innan jag skulle jobba!
jag är verkligen dålig påatt säga nej! känner mig verkligen dum, men det är jag som får lida för det!!!! lyckas aldrig även om jag bestämt mig för en sak! jag är alldeles för lättövertalad!
jajaj slutdiskuterat SOVGOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0