What you gon' do about it?

steg idag upp halv 10, duschade och klädde mig innan jag cyklade till körskolan, läste lite i teorinboken också!
körde en dubbellektion och det gick ganska bra! får motorstopp när jag inte än är van dom bilarna!
gick en stund på stan efteråt, skulle hämta pernillas julklapp och hitta något åt mormor!
bestämde mig för att ge mormor en vinflaska, dock lite svårt för mig att inhandla så jag bad mamma hjälpa mig med det!
när jag skulle in och köpa min efterlängtade paljettklänning hittade jag den inte! min lycka var borta=(
letade överaalltt!utan framgång, frågade en expedit om den fanns i umeå eller piteå, men icket =/ faaaan!! träffade erika och pratade med henne, sörjde lite över känningen innan jag gick vidare för att hämta ut pengar! mitt i kön ringde det och jag såg att  det var erika så jag sken upp! kände i hela magen att hon hade hittat den, och javisst när jag kom tillbaka på hm stod hon där med klänningen i handen! gud så lycklig jag är=)=)
köpte den utan att tveka innan jag skulle på gina och köpa mina jeans jag letat överallt efter! träffade på vägen sara och camilla!!=)
köpte jeansen och cyklade hem!
nu har jag städat och ska precis iväg och jobba! myyys i kväll, och jag vet faktiskt inte riktigt vilka som kommer=) men det lär jag se=)PUSSSSS



Jag är så lycklig över kllänningen! kommer bli gGREAT på nyårs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0