trejde advent!

jesus! bara en vecka kvar till julafton! och en dag!
jag har köpt 2 julklappar av 14....
på "mötet" idag fick vi iallfall lite bestämt! maten, musik, människor och så vidare!
blev mest prat om annat!

fick stjuss hem därifrån och åt direkt lunch, såg lite på tv innan jag bytte och och hängde tvätten!
Första matchen på cupen spelade vi mot Byske, vilket resulterade 3-1 till oss! nästa match, direkt efter första matchen (7 minuters vila) slutade 2-1 till oss=) och det betydde att vi gick vidare och skulle möta clemensnäs och morön!
även de matcherna spelades på rad direkt efter varandra! matcherna slutade med förlust,2-4 och 2-5 otur! jag tycker att vi spelade bra! min hals är ondare än någonsinn och jag är mer förkyld!
nu har jag precis duschat och nu tänkte jag städa, sedan tända tjus och mysa i soffan!
även slå in julklappar om jag hittar någon tejp!
I morgon är jag ledig från skolan, tänkte hälsa på handels och efter det är det receptionsmötet och julfika=) mys! sista dagen jag träffar per och mattson då också!
bara som sagt 8 dagar till jul nu och det är också 19 veckor på mitt godisuppehåll (om jag räknat rätt)
ska iallfall äta på julafton! ingen julafton utan skumtomtar=)

nu ska jag klä mig, lyssna på lite skön musik och bli frisk! 
allt för mig! söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0