tjobre!

sitter på jobbet nu, jätteskönt att sitta ned! har ont i fötterna efter en lång dag!
har varit rätt ,mycket folk idag, men små grupper så de har knappt märkts av! Ett väktarteam var här och åt julbord, omedvetet har jag nog fobi för vakter, de stirrar och misstänker ofta en och jag blir rädd! eller inte rädd precis!ni förstår
jag är helt förälskad i Mario och hans kompis! världens sötaste faktiskt!!!! aaaaaaa!!!!
ska lyfta på häcken nu, får uppdatera senare!



hej, tillbaka en stund!
det har varit kaos, eller inte kaos, men jag löste det!'håller iallfall på att baka sockerkaka i detta nuet, kände för det , så jag gjorde det! hoppas att de blir god för jag misslyckades lite, blev aningen förmycket vaniljsocker, ajjjaa!
snart kommer förhoppningsvis väktaren, så jag får stänga! sockerkakan är alldeles snart klar, så jag måste städa undan!
har lika kaotisk vecka som förra! jag kan inte må bra av detta!

Måndag: körlektion, träna inför redovisning, jobba på kvällen och eventuellt träning om jag hinner.
Tisdag: heldag skola, hämta jimpan från dagis och sköta honom, träning mellan halv7 och halv8
Onsdag: lämna jimmie på dagis,Skola heldag, frisörprov i permanentrullning, middag och luciamys med tjejrna i klassen.'
Torsdag: Lucia, skola halvdag, körlektion och träning
Fredag: skola heldag och jobba på kvällen
Lördag: Jobba hela dagen från 13.
Söndag: Cup på Örjans, vet ej tider!

tagganer nu! dags attt leeeva

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0