tisdag 4 december

jag tycker att tiden går fort, men nu börjar jag överkoka! tittade på kalendern, sedan skrev jag som rubrik "tisdag 11 december" sedan började jag tänka "fan också, lucia på onsdag ( som jag vet att det är)" tänkte lite till " tusan jag jobbar på onsdag"
haha hade tilloch med hinna tänka på vem eller vilka jag skulle kunna ringa för att byta bort mitt pass innan jag insåg att det "bara" var 4 december idag!
Nu börjar även mitt godislöfte spåra! drömde i natt att jag hade en godis i munnen, sedan kom jag på att jag hade godislöfte så jag spottade ut den! det spårar! har iallfall hållt mig i 15 veckor! det vill säga sedan 19 augusti=)


idag ska jag göra klart om floristen! helt klart! ska på skolan i morgon, så kanske finjusterar den lite extra när jag har samspråkat med ann-sofie!
jag börjar jobba klockan 15 och innan dess har jag inte planerat någonting, har all tid i världen att inte stressa nu! för en gångs skull! har tänkt städa på mitt rum också!
Har fullt upp hela veckan och jaa det är lite smått jobbigt!

Onsdag: Skola från kvart i nio till kvart i fyra. börjar jobba klockan 16. jobbar mest troligt till efter 22,
Torsdag: Förhoppningsvis ledig på dagen. ska eventuellt börja inhandladet av julklappar och sätta mig på körskolan vid datorn! har körlektion klockan 15.40 i en timma. klockan 19 har jag träning i 2 timmar på brännan!
Fredag: ska och fotografera oss klockan 16, annars den enda dagen jag inte har något inplanerat!
Lördag: jobbardag, verkligen=/ jobbar frukost,det vill säga från 6.20 till 15, direkt därifrån till zootuor förföeberedelser. och ska "jobba" hela kvällen!
Söndag: Tr'äning på brännan mellan 12 och 13.30, börjar jobba klockan 14 och jobbar till klockan 00!

det var min vecka! jag hoppas att jag kommer ur den levande!


Kommentarer
Postat av: Elin Wiklund

Du verkar ha fullt om Dennise. Men om du känner för öva klippning på mig så får du höra av dig vilken dag du kan =D?

2007-12-06 @ 15:43:47
URL: http://erlino.blogg.se
Postat av: Elin Wiklund

Du verkar ha fullt om Denise. Men om du känner för öva klippning på mig så får du höra av dig vilken dag du kan =D?

2007-12-06 @ 15:44:23
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0