SLUTET AV 2007

slutet är nära!
2008 närmar sig med stora kliv!
i morgonbitti klockan 7.50 lämnar bussen skellefteå busstatoin med destination HEMAVAN!
det är helt underbart och jag blir lycklig i hela kroppen när jag tänker på det!
jag har bara kvar några få saker att lägga i väskan!
 

nu kommer jag inte skriva förrän jag kommer hem, det vill säga efter den 3dje januari om jag intehittar en dator förståss!
jag vill önska alla ett gott nytt år och en väldans bra fortsättning! ta det lugnt där ute och var rädda om er=)
så ses vi, på återseende <3
PUSS
ni som känner er träffade , hör gärna av er! ni har mitt nummer :-)

Kommentarer
Postat av: camilla

ha så kul i hemavan denne :)) GOTT NYTT ÅR!

2007-12-29 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0