save!

jag har förmodligen halsfluss =(
har haft ont i halsen hela veckan nu, jobbigt att sova och ännu jobbigare att vakna!!!
på träningen idag tog jag det lugnt, joggade kort som uppvärmning, tog det lugnt på övningarna och spelade nästan inget! vi har som sagt DM på söndag, så nu är det honung och te som gäller för hela slanten! (även halstabletter)
har precis ätit fruktsallad! var dubbelnöjd när jag kom hem och insåg att vi hade frukt, har varit slut så jag slog till med en fruktsallad! smakade bättre än bra! sjukt så gott det är! min bestod av päron apelsin äpple och banan! utmärkt blandning!
efteråt gjorde jag te, och nu känns det redan lite bättre!
har börjat fundera hur jag ska sy kjolen, ska nog börja med kjolen, en lätt variant, sedan en klänning, men jag har inte kommit fram till hur jag vill ha den!
på tal om hemavan så är jag väldigt besviken! människor som tror att dom kan bestämma som de vill, följa med en del dagar, stanna hemma nästan! det fungerar inte så!
visst, jag är också osäker, men inte avbokar jag för det? jag är faktiskt inte så ego att jag bara tänker på mig själv.
kan inte tänka på det, blir bara uppe i varv!

Kan inte sluta tänka på andra grejer heller, skulle vilja men det går inte. vet inte ens om det går eller om det ens är så! vill så mycket

till jonna! hör av dig om du skulle råka läsa detta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0